14 Ağustos 2010 Cumartesi

KÜÇÜK BİR ARA


Biraz zor geldi bana bu sefer yazın Ankara'daki bölümü... Çok çok sıcaktı, günlerdir devam eden baş dönmesi bu gece geçti galiba. Kendime geleyim diye hayatım boyunca tükettiğim tuza yakın tuzu şu birkaç günde yaladım yuttum sanırım ama bana mısın demedi. Anladım ki gece uykusunun yerini bir şey tutmuyormuş; sıcaklardan doğru düzgün uyuyamadım ki, uyuyunca da kabus görüyorum. Yaz okulu boyunca kendimi dersane hocası gibi hissettim, "başka türlü çalışmayacak, geçmeyecek çocuklara bir faydam dokundu hiç olmazsa" diye kendimi avutsam da kapasite altında çalışıyor olmak boynumda değirmen taşı oldu. Memleket yangın yeri, çok çok kayıba çok çok gözyaşı döktük hep beraber. Utanmaz adamların aymaz referandum yutturmacalarına maruz kaldık...Bu karmaşa içinde elimdeki makaleyi daha bitiremedim. Çok başım döndü ne yapayım... Ceza olarak da tatile giderken yanıma alıyorum işte...




Evet, ben iki güne tatile çıkıyorum. Yemeniler, cam boncuklar, yeşil çay eau de cologne, markafoni'nden aldığım İpanema sandal...Her şey tamam. Gisele Bündchen sandalı giyince Gisele Bündchen olunmuyormuş tabii bu arada ama ne gam... Gidiyorum ben bir süre. Ay sonunda doğum günüm var, o zaman ortaya çıkarım. Hepinize çok teşekkürler ve tüm iyi dilekler...

Akça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder